לפני קצת פחות מחודש קיבלתי את התואר מגשימת חלומות. הסמקתי בטירוף, אני מגשימת חלומות? איזה תואר של כבוד. בעייני אפילו יותר מהתואר שקיבלתי בטכניון. חבל שאין לתואר הזה תעודה. ניסיתי לחשוב איך מלהקים חדר בריחה הגעתי לתואר הזה. מה בדיוק עשיתי? המחשבות רצות ורגעי הקסם שעברתי בג’וב היווני החלו לקפץ לי בזיכרון.רגע קסום ראשון היה שמליסה חגגה אצלנו יום הולדת 15. על פניו נשמע רגיל. מה שייחד את האירוע שהוא נקבע דרך עמותת גדולים מהחיים. מליסה נכנסה בדלת בהתחלה קצת מבוישת עם המשפחה והחברות . תוך כמה דקות התחברנו ,הכל נראה לי רגיל  ואז האמא אמרה:”מחר מליסה מתחילה טיפולים במחלה. ביקשנו לדחות את הטיפולים ביום אחד כדי לחגוג לה את היום הולדת אצלכם” . מייד עלה בי עצב עמוק איך נערה בגיל כזה צריך להתמודד עם טיפולים כה קשים.  הבטתי בה ולפתע התמונה התבהרה היא לובשת פאה וכנראה זה לא סבב הטיפולים הראשון שלה. זה היה רגע קשה לעיכול אבל מיד התאפסתי ואמרתי:”פה לא חושבים על טיפולים , הגעתם לג’וב היווני וכאן רק שמחים ונהנים מההתחלה ועד הסוף” וכך היה,  הגיעה עוגה מושקעת עם כיתוב 15 וכתר כיאה לנסיכה. מליסה שמה זר על הראש, שרנו, הצטלמנו וחגגנו כאילו אין מחר. זה היה ערב בלתי נשכח שגרם לי להבין עד כמה יש לחוויה  אצלנו כוח לשנות הכל. זה לא רק משחק. זה הזמן של המשפחה יחד. רגעי צחוק ואושר שאני מקווה שחיזקו אותה לקראת הטיפולים הבאים. היה לי ממש קשה להיפרד מהם בסוף.

 

יום הולדת 15 בג'וב היווני

יום הולדת 15 בג’וב היווני

בנימה שמחה יותר , על הצעת נישואין כפולה שמעתם? האמת שגם אני לא, אבל השבוע יצא לי להפיק אחת כזאת. פנתה אליי שירה וביקשה לארגן הצעת נישואין בג’וב היווני לבת זוגתה. החלטנו שנקשט את הלובי עם שמפניה, קישוטים, תמונות שלהן מהעבר, קונפטי ושיר ברקע כך שאחרי המשחק הן יחזרו לשם ונטע תופתע. תוך כדי שאני מתרגשת מהידיעה שהולכת להיות הצעת נישואין אצלנו אני מקבלת טלפון נוסף מהבת זוג של שירה (נטע) היא גם רוצה להציע נישואין אבל להיות הראשונה. בעצם אני מבינה שמעורבות 2 טבעות נישואין בסיפור והמאבק הוא מי תציע ראשונה. כמובן שנדלקתי על הרעיון והכנו יחד את שלב ב’ של האירוע: החבאנו את הטבעת שלה בחלק האחרון של המשחק. הן נכנסו לג’וב היווני באנרגיות מטורפות יחד עם החברים הקרובים, פתרו את החידות ונהנו. כשהגיעו לחלק האחרון שירה גילתה את הטבעת ולא הבינה מה קורה. מיד השיר שלהן התנגן ברקע, קונפטי עף לאוויר והיא בהלם מוחלט מקבלת את הטבעת מנטע. ראיתי את הדמעות של השמחה וההתרגשות של שתיהן. פתחנו את דלת היציאה ושביל פרחים הוביל אותן ללובי, שם הגיעה תורה של נטע לקבל טבעת. המון חיבוקים, נשיקות ודמעות. בין הרגעים המרגשים שהייתי נוכחת בהן.

2 הצעות-2 טבעות- זוג אחד מאושר

2 הצעות-2 טבעות- זוג אחד מאושראז ממי בעצם קיבלתי את התואר מגשימת החלומות? אתם בטח שואלים. קיבלתי אותו מאמא של תמר שחגגה יום הולדת 9 יחד עם החברות בג’וב היווני. אירגנו לה את האירוע מכל הלב – כמו שאנחנו יודעים. תמר הגדירה את זה כיום ההולדת הכי טוב שהיה לה. הכל מתחיל מהדברים הקטנים: היחס האישי, קישוט המקום, פיצות, שתייה, מפעילה יחד איתם במשחק שנתנה יחס אישי לחוגגת. זה כל מה שילד צריך.

יש עוד כל כך הרבה סיפורים על ימי הולדת שנחגגו אצלנו עם המשפחות, בני הזוג והחברים. המון הפתעות שהכנו לאנשים באמצע משחק – רגעי אושר אמיתיים שגרמו לי להבין שהג’וב היווני הוא לא רק חדר בריחה אלא מקום שאפשר בעזרתו להגשים חלומות לאחרים.

עם ההבנה הזאתי רצתי קדימה. שכרנו שטח נוסף בקומה לאירועים מיוחדים. חדר VIP מעוצב עם מקרן, פינת קפה, פינות ישיבה, וסאונד שמתאים לימי גיבוש, ימי הולדת, סדנאות ואירועים נוספים לעד 25 אנשים.

הג’וב היווני מתחיל עכשיו את הדרך החדשה כחדר בריחה ואירועים.

ולי נשאר רק לצעוק את החלום החדש שלי: להגשים כמה שיותר חלומות לאנשים.

הג’וב היווני- לא רק חדר בריחה

ח’ורי 2, חיפה

logic-escape.com